01.08.2017

Český cashback portál Tipli.cz expanduje do Polska

Praha, 1. srpna 2017 – Společnost Tipli.cz vstupuje na další zahraniční trh. Polsko je po Slovensku druhým státem, kam letos český start-up online cashback expanduje. Služba Tipli je pro polské uživatele plně funkční od začátku července.

Expanze na polský trh je součástí strategie portálu, který má ambici stát se nejrychleji rostoucí cashback platformou ve střední a východní Evropě. V první fázi nabídne Tipli.pl cashback z nákupu ve více než 200 e-shopech působících v Polsku (mezi ty největší patří portál Booking.com, AliExpress, DaWanda, KFC rozvoz, Deichmann a další). K tomu přidá denně aktualizovaný seznam slev a slevových kupónů, které jsou v Polsku velmi oblíbené, nebo magazín s radami, jak ušetřit na internetu. Do konce roku Tipli.pl plánuje rozšířit základnu obchodů o dalších 100 e-shopů.

Tipli.pl odstartuje s nabídkou, jež nabízí uživatelům na české i slovenské platformě, která se ale postupně přizpůsobí potřebám polského trhu. "Veškerý obsah připravujeme v polštině, proto jsme pražský tým rozšířili o rodilé Poláky. Polskou mutaci startujeme z Česka, odkud řešíme kompletní agendu," vysvětluje zakladatel Tipli Michal Hardyn.

Country managerem pro Polsko se stala Natalia Rybacka, která přešla do Tipli ze známého e-shopu Bonami. Natalia má za sebou četné zkušenosti v rámci expanze firem na polský trh. Jedním z úspěšných projektů, na kterých se Natalia podílela, je například otevření nové pobočky AAA AUTO v polské Varšavě.

"Naším cílem je stát se i v Polsku nejsilnějším hráčem na trhu. Chceme uživatelům nabídnout vyšší cashback než konkurence a nadále tak posilovat pozici ve střední a východní Evropě. Na spuštění portálu Tipli.pl máme pro letošní rok připravený budget v řádu vyšších jednotek miliónů korun," dodává Hardyn.

Na rozvinutém polském trhu uspěly již dříve velké české firmy, např. zmíněné Bonami. Polsko je násobně větší než ČR a konkurence mezi online cashbacky už na tamním trhu existuje. "Vstup na polský trh představuje pro Tipli velkou výzvu. Jedná se o velmi rozvinuté e-commerce prostředí, rádi je ale obohatíme o naše marketingové a loajální řešení," doplňuje Josef Buryan, ředitel marketingu Tipli.

Za Tipli stojí investiční skupina KOOPEO Ventures a podnikatel Michal Hardyn. KOOPEO Ventures se zaměřuje na venture capital a private equity projekty v regionu CEE. Skupina Koopeo Ventures je již v Polsku aktivní prostřednictvím sítě internetových obchodů v rámci projektu BALÍK PLUS.

Další zemí, kam cashback portál Tipli plánuje expandovat, je Rumunsko. "Při vstupu na slovenský trh se nám potvrdilo, že máme vytvořenou platformu a technologie, na nichž můžeme budovat globální službu. Rumunsko je navíc dalším státem, kde jsou již aktivní naši investoři Koopeo Ventures, což nám start portálu opět usnadní," dodává Hardyn.

Tipli je v současnosti nejrychleji rostoucím cashbackovým portálem v České republice. Svým uživatelům vrací za nákupy v partnerských e-shopech až 33 %, což je nejvíce v ČR. Portál Tipli.cz byl spuštěn v říjnu 2016. Za 6 měsíců se mu podařilo získat 100 000 uživatelů, zařadit se mezi 3 největší cashback portály v Česku a stát se jedničkou na Slovensku. Do budoucna plánuje rozšířit své působení i v rámci dalších evropských států.
www.tipli.cz

Kontakt pro média:

Klára Pirochová
PR konzultant
klara@pulpo.cz
732 801 881