Expanze na polský trh je součástí strategie portálu, který má ambici stát se nejrychleji rostoucí cashback platformou ve střední a východní Evropě. V první fázi nabídne Tipli.pl cashback z nákupu ve více než 200 e-shopech působících v Polsku (mezi ty největší patří portál Booking.com, AliExpress, DaWanda, KFC rozvoz, Deichmann a další). K tomu přidá denně aktualizovaný seznam slev a slevových kupónů, které jsou v Polsku velmi oblíbené, nebo magazín s radami, jak ušetřit na internetu. Do konce roku Tipli.pl plánuje rozšířit základnu obchodů o dalších 100 e-shopů.
Tipli.pl odstartuje s nabídkou, jež nabízí uživatelům na české i slovenské platformě, která se ale postupně přizpůsobí potřebám polského trhu. "Veškerý obsah připravujeme v polštině, proto jsme pražský tým rozšířili o rodilé Poláky. Polskou mutaci startujeme z Česka, odkud řešíme kompletní agendu," vysvětluje zakladatel Tipli Michal Hardyn.
Country managerem pro Polsko se stala Natalia Rybacka, která přešla do Tipli ze známého e-shopu Bonami. Natalia má za sebou četné zkušenosti v rámci expanze firem na polský trh. Jedním z úspěšných projektů, na kterých se Natalia podílela, je například otevření nové pobočky AAA AUTO v polské Varšavě.
"Naším cílem je stát se i v Polsku nejsilnějším hráčem na trhu. Chceme uživatelům nabídnout vyšší cashback než konkurence a nadále tak posilovat pozici ve střední a východní Evropě. Na spuštění portálu Tipli.pl máme pro letošní rok připravený budget v řádu vyšších jednotek miliónů korun," dodává Hardyn.
Na rozvinutém polském trhu uspěly již dříve velké české firmy, např. zmíněné Bonami. Polsko je násobně větší než ČR a konkurence mezi online cashbacky už na tamním trhu existuje. "Vstup na polský trh představuje pro Tipli velkou výzvu. Jedná se o velmi rozvinuté e-commerce prostředí, rádi je ale obohatíme o naše marketingové a loajální řešení," doplňuje Josef Buryan, ředitel marketingu Tipli.
Za Tipli stojí investiční skupina KOOPEO Ventures a podnikatel Michal Hardyn. KOOPEO Ventures se zaměřuje na venture capital a private equity projekty v regionu CEE. Skupina Koopeo Ventures je již v Polsku aktivní prostřednictvím sítě internetových obchodů v rámci projektu BALÍK PLUS.
Další zemí, kam cashback portál Tipli plánuje expandovat, je Rumunsko. "Při vstupu na slovenský trh se nám potvrdilo, že máme vytvořenou platformu a technologie, na nichž můžeme budovat globální službu. Rumunsko je navíc dalším státem, kde jsou již aktivní naši investoři Koopeo Ventures, což nám start portálu opět usnadní," dodává Hardyn.
Tipli je v současnosti nejrychleji rostoucím cashbackovým portálem v České republice. Svým uživatelům vrací za nákupy v partnerských e-shopech až 33 %, což je nejvíce v ČR. Portál Tipli.cz byl spuštěn v říjnu 2016. Za 6 měsíců se mu podařilo získat 100 000 uživatelů, zařadit se mezi 3 největší cashback portály v Česku a stát se jedničkou na Slovensku. Do budoucna plánuje rozšířit své působení i v rámci dalších evropských států.
www.tipli.cz
Kontakt pro média:
Klára Pirochová
PR konzultant
klara@pulpo.cz
732 801 881