20.09.2018

Co nabízí Cetelem po změně na Hello bank?

Z největšího poskytovatele půjček Cetelem se stala banka. S novým názvem Hello bank! přicházejí i další změny. Své produkty navrhla banka ve spolupráci se zákazníky bývalého Cetelem. Společnost si zakládá na spokojenosti klientů a snaží se zlepšit své služby každým dnem.

Změna názvu firmy nebo služby nebývá vždy vítanou novinkou ze strany zákazníků. U Hello bank! je opak pravdou. Se změnou názvu totiž přišla i změna služeb a produktů, která přispívá ke spokojenosti zákazníků.

Historie Hello bank!

Cetelem ČR, a.s. byla založena roku 1996, avšak svou obchodní činnost započala až o rok později. Tehdy začala poskytovat spotřebitelské úvěry. Od roku 1998 Cetelem rozšířil svou činnost na vydávání kreditních karet a poskytování revolvingových úvěrů a postupně připojil osobní půjčky a další služby. Roku 2015 došlo ke sloučení Cetelem s mateřskou bankou (francouzská banka BNP Paribas) formou přeshraniční fúze. To umožnilo poskytování produktů a služeb pod bankovní licencí. K přejmenování z Cetelem na Hello bank! došlo roku 2017. Kód banky je 3050.

Co Hello bank! nabízí?

Půjčky, kreditní karty, nákupy na splátky i povinné ručení. To vše Hello bank! nabízí. Z největšího poskytovatele půjček Cetelem se stala banka, která klientům zjednodušuje a zpříjemňuje život. Bankovnictví a bankovní produkty v Hello bank! navrhovali ve spolupráci se zákazníky, aby klientům poskytli veškerý komfort a pomoc při vyřizování finančních záležitostí. Jelikož je Hello bank! teprve začínající bankou, snaží se své služby vylepšovat každým dnem. Proto se v klientské zóně zákazník lehce domluví jak se zaměstnanci banky, tak s klienty, kteří s bankou mají už nějaké zkušenosti.

Hello bank! internetové bankovnictví

Co se týče internetbankingu, Hello bank! má své online bankovnictví pod kontrolou. To značí jednoduchost a hlavně bezpečnost, kterou banka klientům nabízí. Přehled nad svými financemi má zákazník prakticky odkudkoliv. Ať už je na telefonu, tabletu či počítači, který je připojený k internetu, dostane se velmi rychle k přehledu svých financí. Nejrychlejším způsobem, jak se na internetbanking dostat, je mobilní aplikace. Na té má zákazník přehled o zůstatku, úvěrech a všech svých výpisech.

Hello bank!

TIP: Ke kreditním kartám, které banka poskytuje je dobré mít sjednané cestovní pojištění platebních karet.

Hello bank! pobočky

Hello Bank! je začínající bankou, proto má zatím pobočky jen ve velkých městech - Brně, Praze a Ostravě. Na internetových stránkách Hello bank! zákazník najde mapu s přesným umístěním poboček ve městech.

Hello bank! kontakt

Možnost navázání kontaktu s Hello bank! je velice snadná. Internetové stránky banky obsahují sekci "Napište nám!" Za pomocí jména, čísla telefonu a e-mailové adresy může klient napsat dotaz ohledně služeb nebo produktů banky. Banka odpovídá na dotaz na uvedené telefonní číslo nebo e-mail. Banka vede i Infolinku na čísle 257 080 080.