Ať se snažíme, jak se snažíme, cashback se holt vždy nepřipíše tak, jak by měl. Stává se to výjimečně, ale přeci jen občas ano. Rozhodně ale nechceme, abyste odešli s prázdnou a proto se pokaždé pokusíme nepřipsanou odměnu vyřešit a nahradit vám ji jako bonusovou odměnu.
Jak si cashback pojistit?
Věřte nebo ne, vy sami ovlivňujete, nakolik je proces cashbacku úspěšný. Čím byste se určitě měli řídit?
- Od prokliku do obchodu nakupte do 20 minut. Ideální je, když si obchod prošmejdíte dopředu a přímo po prokliku jen produkt objednáte.
- V průběhu nakupování neotevírejte jiné stránky.
- Nakupujte přes počítač, ne přes mobilní telefon.
- Nepoužívejte anonymní okno prohlížeče, nefungují v něm totiž cookies.
- Celou objednávku proveďte online (ne telefonicky, apod.)
- Během nakupování VYPNĚTE blokování reklamy, tzv. Adblock. Deaktivace pouze na Tipli nestačí.
- Pokud nakupujete se slevovými kupóny, používejte jen ty z Tipli - při kombinaci se slevovými kupóny odjinud cashback nemusí fungovat správně.
- Pokud si nejste jistí, kolik času od prokliku uběhlo, můžete zboží vložit do košíku (čímž si ho uložíte) a prokliknout se pro jistotu ještě jednou.
Když budete dodržovat tohle jednoduché osmero pravidel, cashback se připíše téměř ve 100 % případů. Pokud chcete vědět více, přečtěte si podrobná pravidla cashbacku. Zvlášť si zde všimněte bodu 11, v němž automaticky testujeme nastavení vašeho prohlížeče.
Přečíst pravidla cashbackuČeho byste si měli před nákupem všimnout?
Kategorie zboží v obchodu
Konkrétní obchod může dávat různě vysoký cashback na různé typy zboží - například na Mall.cz dostanete na obuv cashback ve výši 4,8 %, ale na hodinky 3 %. Rozsah odměny se vždy dozvíte nahoře vedle názvu obchodu, konkrétní rozpis poté níže jako "Cashback nabídky".
Specifické podmínky obchodů
Před nákupem se seznamte s podmínkami jednotlivých obchodů. Například Booking.com a jiné cestovky, protože zprostředkovávají různá ubytovací zařízení, nabízejí různou výši cashbacku pro různé typy ubytování. Zpravidla se cashback zpočátku připíše 0 Kč a na správnou výši se změní až po uskutečnění pobytu.
Kdy se na nás obrátit s reklamací odměny?
Než se odměna z nákupu zaregistruje, může to trvat až 48 hodin (například u eBay zpravidla až 4 dny). Proto buďte trpěliví a dejte tomu pár dní, než se o svou odměnu začnete strachovat.
Po registraci odměny může její potvrzení trvat až 70 dní. V této lhůtě je zahrnuté mimo jiné i vaše zákonné právo na vrácení zboží - prodejce zkrátka čeká, až bude mít jistotu, že obchod skutečně proběhl v pořádku, než odměnu potvrdí. Chápeme, že v jistých případech (jako například Košík.cz) je tato lhůta absurdní, obchody však mají potvrzování odměn nastavené podle vlastních pravidel.
Pokud uběhl už týden a pořád nic, obraťte se na nás a my se tomu podíváme na zoubek. Budeme od vás potřebovat kopii objednávky, z níž bude jasně patrné:
- datum a přesný čas uskutečnění nákupu
- částka, za jakou jste nakoupili
- číslo objednávky
Nechte si proto kopii objednávky pro jistotu v emailové schránce - bez té se s reklamací nikam nehneme.
Jakmile svou odměnu reklamujete, nepřipíše se vám poté jako klasická registrovaná a posléze potvrzená odměna. Není totiž od obchodníka, ale přímo od nás - jinak byste museli čekat až na výsledek reklamačního řízení, což může trvat i půl roku. Připíšeme vám ji jako bonusovou odměnu, která se vám odemkne, jakmile na svých potvrzených odměnách nasbíráte 100 Kč (což sou asi 3-4 běžné nákupy).