19.05.2017

Jak reklamovat odměnu na Tipli?

Cashback je tak trochu internetové kouzlo – aby se povedlo, musí všichni zúčastnění zahrát svou roli. Co když se ale nepodaří tak, jak má? Žádné strachy, poradíme si s tím!

Ať se snažíme, jak se snažíme, cashback se holt vždy nepřipíše tak, jak by měl. Stává se to výjimečně, ale přeci jen občas ano. Rozhodně ale nechceme, abyste odešli s prázdnou a proto se pokaždé pokusíme nepřipsanou odměnu vyřešit a nahradit vám ji jako bonusovou odměnu.

Jak si cashback pojistit?

Věřte nebo ne, vy sami ovlivňujete, nakolik je proces cashbacku úspěšný. Čím byste se určitě měli řídit?

  1. Od prokliku do obchodu nakupte do 20 minut. Ideální je, když si obchod prošmejdíte dopředu a přímo po prokliku jen produkt objednáte.
  2. V průběhu nakupování neotevírejte jiné stránky.
  3. Nakupujte přes počítač, ne přes mobilní telefon.
  4. Nepoužívejte anonymní okno prohlížeče, nefungují v něm totiž cookies.
  5. Celou objednávku proveďte online (ne telefonicky, apod.)
  6. Během nakupování VYPNĚTE blokování reklamy, tzv. Adblock. Deaktivace pouze na Tipli nestačí.
  7. Pokud nakupujete se slevovými kupóny, používejte jen ty z Tipli - při kombinaci se slevovými kupóny odjinud cashback nemusí fungovat správně.
  8. Pokud si nejste jistí, kolik času od prokliku uběhlo, můžete zboží vložit do košíku (čímž si ho uložíte) a prokliknout se pro jistotu ještě jednou.

Když budete dodržovat tohle jednoduché osmero pravidel, cashback se připíše téměř ve 100 % případů. Pokud chcete vědět více, přečtěte si podrobná pravidla cashbacku. Zvlášť si zde všimněte bodu 11, v němž automaticky testujeme nastavení vašeho prohlížeče.

Přečíst pravidla cashbacku

Čeho byste si měli před nákupem všimnout?

Kategorie zboží v obchodu

Konkrétní obchod může dávat různě vysoký cashback na různé typy zboží - například na Mall.cz dostanete na obuv cashback ve výši 4,8 %, ale na hodinky 3 %. Rozsah odměny se vždy dozvíte nahoře vedle názvu obchodu, konkrétní rozpis poté níže jako "Cashback nabídky".

Specifické podmínky obchodů

Před nákupem se seznamte s podmínkami jednotlivých obchodů. Například Booking.com a jiné cestovky, protože zprostředkovávají různá ubytovací zařízení, nabízejí různou výši cashbacku pro různé typy ubytování. Zpravidla se cashback zpočátku připíše 0 Kč a na správnou výši se změní až po uskutečnění pobytu.

Kdy se na nás obrátit s reklamací odměny?

Než se odměna z nákupu zaregistruje, může to trvat až 48 hodin (například u eBay zpravidla až 4 dny). Proto buďte trpěliví a dejte tomu pár dní, než se o svou odměnu začnete strachovat.

Po registraci odměny může její potvrzení trvat až 70 dní. V této lhůtě je zahrnuté mimo jiné i vaše zákonné právo na vrácení zboží - prodejce zkrátka čeká, až bude mít jistotu, že obchod skutečně proběhl v pořádku, než odměnu potvrdí. Chápeme, že v jistých případech (jako například Košík.cz) je tato lhůta absurdní, obchody však mají potvrzování odměn nastavené podle vlastních pravidel.

Jak reklamovat odměnu na Tipli?

Pokud uběhl už týden a pořád nic, obraťte se na nás a my se tomu podíváme na zoubek. Budeme od vás potřebovat kopii objednávky, z níž bude jasně patrné:

  • datum a přesný čas uskutečnění nákupu
  • částka, za jakou jste nakoupili
  • číslo objednávky

Nechte si proto kopii objednávky pro jistotu v emailové schránce - bez té se s reklamací nikam nehneme.

Jakmile svou odměnu reklamujete, nepřipíše se vám poté jako klasická registrovaná a posléze potvrzená odměna. Není totiž od obchodníka, ale přímo od nás - jinak byste museli čekat až na výsledek reklamačního řízení, což může trvat i půl roku. Připíšeme vám ji jako bonusovou odměnu, která se vám odemkne, jakmile na svých potvrzených odměnách nasbíráte 100 Kč (což sou asi 3-4 běžné nákupy).