Hledáte-li banku, která nabízí jednoduché služby a k zákazníkům podniká kroky ke zdokonalení spolupráce? V tom případě Komerční banka může být to pravé pro vaše podnikání či finance.
Komerční banka je známá pod zkratkou KB, a je přední bankovní institucí v České republice, střední i východní Evropě. Přečtěte si o Komerční bance, co nabízí, jaké recenze na ni mají zákazníci, a jaké výhody oproti jiným bankám poskytuje.
Komerční banka
Komeční banka vznikla roku 1990 a poskytuje klientům služby retailového, podnikového a investičního bankovnictví. V KB poskytují služby fyzickým osobám i podnikatelským subjektům. Komerční banka s klienty jedná velice profesionálně, nabízí poradenské služby, bezpečný a stručný přehled o financích a základ pro banku je partnerství. Služby KB dle vlastních slov využívá polovina velkých firem a třetina podnikatelů.
Banka je od roku 1992 akciovou společností, a její akcie spadají pod správu Fondu národního majetku ČR. Ten je potom uvolnil do kuponové privatizace. Roku 2005 KB převzala 40 % akcií stavební spořitelny Modrá pyramida. Tímto krokem své působení rozšířila i o stavební spoření.
Komerční banka pobočky
Síť poboček a bankomatů Komerční banky je po území České republiky velice rozsáhlá. Chystáte-li se na cestu, na stránkách Komerční banky naleznete seznam poboček i aplikaci, která vám pomůže najít nejbližší pobočku či bankomat v okolí, nebo v cílové destinaci.
Produkty komerční banky
KB nabízí spoustu výhodných produktů. Mezi nejpopulárnější patří v poslední době například pojištění, půjčky, nebo platební karty s vlastním potiskem. Potisk si můžete vybrat z nabídky, nebo si vytvořit vlastní potisk, který vám bude vyhovovat.
Jedna z možností designu platebních karet od Komerční banky.
Komerční banka internetové bankovnictví a Moje banka
Výjimkou jednoduchých a spolehlivých služeb není ani internetové bankovnictví KB. Klientovi je snadno přístupné, zabezpečené, a přehledné. Por nové klienty (i dlouhodobé) Komerční banka nabízí asistenci, poradenství a online pomoc. Žádná půjčka tak pro vás nebude větším problémem s pomocí pracovníků banky. Součástí poradenství je možnost sjednat si schůzku s klientovým bankovním poradcem pomocí internetového bankovnictví. Další výhodnou částí internetového bankovnictví je přehled zpráv od skupiny KB, klientovy dokumenty a služby.
Moje banka je mobilní aplikace pro chytrá zařízení. Jedná se o přehlednou aplikaci, která zajišťuje klientovi přehled o financích na cestách, v zahraničí nebo jednoduše v případech, kdy se klient nedostane k počítači. Instrukce jak aplikaci používat klient dostane elektronicky poté, co si např. sjedná účet na pobočce KB.
Komerční banka hypotéka
V případě hypotéky KB nabízí individuální úrokovou sazbu. O detailech a sjednání úrokové sazby si s pracovníky KB klient může sjednat hovor na stránkách banky. Po sjednání hovoru klienta obvykle kontaktuje telefonní bankéř, který se s klientem dohodne na dalším postupu a produktu, dle vlastních potřeb klienta.
Kontakty
- Infolinka KB: – Tel.: 800 521 521, Po - Pá 7:00 - 22:00, So - Ne 8:00 - 22:00
- Infolinka ze zahraničí: – Tel.: 955 559 550, Po - Pá 7:00 - 22:00, So - Ne 8:00 - 22:00
- E-mail: – mojebanka@kb.cz
Vyhněte se zbytečným polatkům!
Zvažujete půjčku? Tak pozor na zbytečné poplatky! Projděte si náš srovnávač a vyberete si určitě tu pravou.
Prozkoumat půjčky »