Cashback portál Tipli spustil vlastní soutěž, ve které zákazníky odměňuje za registraci účtenky z jakéhokoliv online nákupu. Každý den je ve hře tablet a zákazníci můžou denně registrovat až pět účtenek. Ty z nákupů provedených přes Tipli jsou do slosování zařazeny automaticky, další registrované účtenky ale mohou pocházet od libovolného prodejce a nákup přes Tipli tak není podmínkou.
Soutěž byla spuštěna minulý týden a soutěžící mohou každý den vyhrát tablet. Přihláškou do slosování je jakákoli aktuální účtenka z nákupu provedeného online, a to u jakéhokoli prodejce. Účtenky z nákupů provedených prostřednictvím cashback portálu Tipli jsou do slosování zařazeny automaticky.
"Akceptovány jsou i manuálně registrované účtenky, které nepocházejí z nákupu provedeného přes Tipli. Každý soutěžící může denně registrovat až pět unikátních účtenek. Prostřednictvím této soutěže chceme propagovat nakupování online a samozřejmě i výhody cashbackových portálů," vysvětluje Michal Hardyn, zakladatel cashback portálu Tipli.
Češi ročně prosázejí téměř 200 miliard korun, alespoň to vyplývá z údajů Ministerstva financí za rok 2016. Pro představu, tato částka odpovídá zhruba 16 % výdajů státního rozpočtu ve stejném roce. Nejrychleji rostou objemy peněz vložené do internetových karetních turnajů a online her. Naopak částka vložená do loterií a sázkových her klesá.
Odměny za nákupy – třeba ve formě slosování o ceny – jsou v Česku nicméně stále populární. Svědčí o tom nejen neustále opakované akce typu „kolo štěstí“, ale i nedávno zavedená Účtenkovka, kterou pořádá Ministerstvo financí jako podporu elektronické evidence tržeb. Od prvního losování v říjnu loňského roku se do ní zapojilo téměř 1,38 milionu lidí, kteří zaregistrovali přes 48 milionů účtenek. V průměru tak každý hráč zaregistruje přes 35 platných účtenek a výjimkou nejsou ani ti, kteří během jednoho měsíce registrují přes 1 500 jednotlivých účtenek.
Úspěch ve světě měl v roce 2017 také český nápad na propojení registrace účtenky se sportovním sázením. Pokud hráč zaregistroval účtenku a správně tipl výsledek vybraného sportovního klání, dostal hodnotu svého nákupu zpět. Do tohoto programu se zapojily třeba portály Booking.com, Amazon, Alza.cz nebo Baťa.
-
Tipli je v současnosti nejrychleji rostoucím cashbackovým portálem v České republice. Svým uživatelům vrací za nákupy v partnerských e-shopech až 33 %, což je nejvíce v ČR. Portál Tipli byl spuštěn v říjnu 2016. Za 12 měsíců se mu podařilo získat 300 000 uživatelů, zařadit se mezi 2 největší cashback portály v Česku a stát se jedničkou na Slovensku. Tipli působí také v Polsku, do budoucna plánuje rozšířit své působení i do dalších států a má ambici stát se největší cashbackovou platformou v regionu střední a východní Evropy.
Kontakt pro média:
Klára Pirochová, PR konzultant, klara@pulpo.cz, 732 801 881